Algemene voorwaarden
Als je een bestelling plaatst ga je automatisch akkoord met deze voorwaarden. Lees dus zeker deze voorwaarden om discussies te vermijden.
Voorvertoning ontwerp
Door de hoeveelheid bestellingen toon ik de ontwerpen niet voordat ik deze borduur op het gewenste product. Indien je toch een voorvertoon wilt van het ontwerp, kan je dit aanvragen in de opmerkingen bij de laatste stap tijdens het bestelproces. Geef hier duidelijk in aan dat je een voorvertoon wenst en via welk platform ik je het makkelijkst kan bereiken. (zet dus zeker je correcte mailadres of instagram in de opmerkingen. Indien ik geen contactgegevens heb gekregen, wordt de voorvertoning niet doorgestuurd. Indien ik binnen de week geen antwoord krijg op de voorvertoning, ga ik ervan uit dat je akkoord bent met het ontwerp en dat ik deze mag borduren, dit om te voorkomen dat de levertijden te hard oplopen.
Ik zorg altijd dat het ontwerp exact wordt gemaakt zoals de foto die jij mij doorgeeft. Ik borduur geen ontwerpen waar ik zelf niet achter sta, ik zorg altijd dat het ontwerp goed is. Voor voorbeeldjes van mijn tekenstijl kan je altijd terecht op mijn instagram en tiktok. Hier zijn enorm veel voorbeelden te vinden van eerdere borduringen. Aangezien het gaat om gepersonaliseerde producten, kan ik geen retour toestaan op basis van het niet in smaak vallen van het ontwerp.
Opgelet, het zal niet altijd mogelijk zijn om voorvertoningen te vragen. Dit zal ik duidelijk communiceren in de banner. Door het grote aantal bestellingen tijdens kerst, black friday en andere drukke periodes, zal ik niet altijd in staat zijn om voorvertoningen te garanderen. Hou hier dus ook rekening mee als je tijdens drukke periodes een bestelling plaatst. Het is ook niet mogelijk om een voorvertoning te ontvangen voordat een bestelling geplaatst wordt.
De eerste aanpassing gebeurt gratis. Indien er nadien nog aanpassingen moeten worden gemaakt, kan dit aan een toeslag van 5 euro per aanpassing.
Tot slot kan de levertijd aanzienlijk oplopen en kan ik niet altijd de maximale levertijd garanderen wanneer om aanpassingen en voorvertoningen worden gevraagd.
Communicatie
Communicatie gebeurt via instagram, mail of het contactformulier van de website. Berichtjes op tiktok worden niet beantwoord.
Ik streef ernaar om berichten te beantwoorden binnen 1-5 werkdagen. Soms kunnen mails of berichtjes verloren geraken, dus aarzel niet om me nog een bericht te sturen indien ik niet binnen deze termijn heb geantwoord. Tijdens drukke periodes kan het langer duren om op berichten en mails te antwoorden.
Telefonische communicatie kan helaas niet door het lawaai van de machines. De productie zou moeten stilgelegd worden en dit is dus niet mogelijk.
Annulatie & retourneren
De klant kan een bestelling niet annuleren doordat het een gepersonaliseerde bestelling is. Indien er verkeerde info doorgegeven is door een klant kan de klant de bestelling aanpassen binnen de 2 dagen. Indien de truien al gemaakt zijn kan er geen aanpassing meer doorgevoerd worden. Controleer dus goed of alles klopt voordat je een bestelling plaatst.
Een bestelling kan na ontvangst ook niet geretourneerd worden doordat het een gepersonaliseerde bestelling is.
Terugbetalingen
Een terugbetaling na ontvangst van de bestelling kan enkel gebeuren als er een foute borduring geplaatst is door PANTR. Is iets verkeerd doorgegeven door de klant kan er geen terugbetaling gebeuren. Is de bestelling vertraagd door problemen met leveringen of de post wordt er ook geen terugbetaling gedaan.
Verzending
De bestelling wordt maximum 4 weken nadat de bestelling geplaatst is verzonden. Je moet altijd rekening houden met eventuele vertragingen door drukte. De verwerking van de post kan +- 2 werkdagen duren. PANTR. is niet verantwoordelijk voor vertragingen of problemen met de post.
Hoe gaan we te werk?
De items worden pas door ons besteld bij onze leverancier als er een bestelling is geplaatst. Hierdoor kan het dus een week duren voordat wij jouw bestelling verwerken. We werken niet met een stock.